طنز

تبلیغات در سایت ما

طنز

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته :
  • بازدید ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کلی :
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.16.156.96
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته :
    بازدید ماه :
    بازدید کل :
    تعداد مطالب : 9
    تعداد نظرات : 1
    تعداد آنلاین : 1



    طنز

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * پیامک میدهم اکنون برایت به قربان دو چشمان سیاهت بده اس ام اسی تا شاد گردم دلم کرده کنون خیلی هوایت * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * خوشا اس ام اسی که از تو باشد درونش ردی از پای تو باشد درآور کفش و جورابت ، بفرما به روی چشم ما جای تو باشد * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * خوشا تهران اگر دودش بیافتد بنای درد و اندوهش بیافتد ز میدان ونک تا پای تجریش بساط بد ترافیکش بیافتد! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * یک جام پر از شراب دستت باشد تا حال من خراب دستت باشد این چندمین پیامک است ندادی پاسخ ای دوست فقط حساب دستت باشد * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ببرد از من قرار و طاقت و هوش پنیری بودم و دلبر چنان موش! دل و دینم، دل و دینم ببردست خدایا سارق دین و دلم کوش؟! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ندونم طالعم را کی نوشته شدم از آتش عشقت برشته فقط در قلب من جای تو باشد کمی هم جای ناهید و فرشته * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * کی باشد و کی که ما نشینیم به هم دستی بزنیم و پا بکوبیم به غم قدر دل یکدگر بدانیم و سپس موی تو کنم شانه تو ریزیش به هم * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * من خسته شدم. بار مرا کوه نبرد طوفان مرا کشتی آن نوح نبرد این مردم ما ز غصه جوک می‌گویند یعنی که کسی به دل جز اندوه نبر * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * اگر نشود بهتر است بی خیال او بشوی برای زخم دلت فکر مرهمی بشوی هزار بار اگر ترک عشق کنی بهتر از آنکه چو حافظ تو الکلی بشوی ! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * قالی شویی برادران غضنفر: با ۱۰۰% تخفیف میان ، میبرن ، میشورن دیگه نمیارن ! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * غضنفر میاد تهران ، تو ترافیک گیر میکنه میگه : ها ماشالا ! به این میگن عروسی ! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * از سخنان قصار غضنفر: از اشتباهات پدر و مادرت درس بگیر و هرگز بچه دار نشو و به بچه ات هم بگو هرگز بچه دار نشه! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * به هر حال هر کاری سختی خاص خودشو داره. هیچ وقت یادم نمی ره، یه بار به خاطر یه وحی دو خطی ، مجبور شدم شیش ماه برم کلاس غواصی. کلا پروژه ی مکافاتی بود پروژه ی یونس”. . . خاطرات جبرئیل * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * نه شاهزاده ی یونانی ام نه شاخه زیتونی بر دست دارم و نه مملکتی که پیشکش کنم تنها میدانم آآآآآآه ای خدای من !!… تو را دوست دارم

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پایگاه سرگرمی و آدرس http://arash1377.rzb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    زهرا - باحال بود بهم سر بزن و نظرت رو بگو. - 1393/5/16
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به طنز امتیاز دهید